współpraca

Miejski ogrodnik to trzyosobowa ekipa, której misją jest promowanie ogrodnictwa wśród osób w wieku 25-45 lat. Chcemy uświadomić temu pokoleniu, że ogrodnictwo nie jest czymś, czym jarają się ich babcie i dziadkowie, tylko przyjemnym i niedrogim hobby, dającym więcej niż ktokolwiek mógłby oczekiwać. Chcemy zaszczepić w ludziach chęć posiadania swojego zielonego kąta i uświadomić im, że pielęgnowanie go może być doskonałym sposobem na relaks i fun.

Jak to robimy?

YT
  • prowadzimy kanał na YT, na którym publikujemy video przybliżające widzom zagadnienia w temacie ogrodnictwa, np. prezentujemy sylwetki konkretnych roślin, zachęcając do dołączenia ich do swojej kolekcji
BLOG
  • piszemy artykuły na bloga, są to artykuły nie tylko edukacyjne, ale przede wszystkim ukazujące posiadanie swojego ogrodu jako pretekstu do świetnej zabawy – w ten sposób chcemy sprawić, by młodszemu pokoleniu to hobby nie kojarzyło się z ciężką pracą wykonywaną w pocie czoła przez emerytów, ale sposobem na wypoczynek dla każdego
GARDEN NEWS
  • W każdą środę o 19.00 prowadzimy nowatorski program na żywo „Garden News”, w którym przedstawiamy najgorętsze newsy i ploteczki oraz pokazujemy najświeższe nowinki z branży
FB
  • publikujemy na FB – naszą ulubioną formą są live, które zapewniają bezpośredni kontakt z widzami w czasie realnym. Oprócz tego na naszym fanpage można znaleźć nasze komentarze dotyczące bieżących wydarzeń oraz mnóstwo inspiracji.
INSTAGRAM
  • działamy na Instagramie – tutaj publikujemy zdjęcia ładnych ogrodów, pięknych roślin oraz pokazujemy nasz #gardenlife. Na Instagramie znajdziemy głównie osoby w tym przedziale wiekowym, do którego chcemy trafić i w dodatku osoby te są na Insta po to, by szukać sposobów na upiększanie swojego życia, a my możemy bezpośrednio podrzucać im gotowe rozwiązania
#FPO
  • byliśmy organizatorami I Forum Promotorów Ogrodnictwa – jedynej imprezy branżowej, której ideą jest połączenie „zielonej branży” oraz influencerów, w celu nauczenia się wspólnej promocji ogrodnictwa wśród pokolenia 25-45lat. #FPO, to projekt, który z pewnością będziemy starali się powtórzyć w roku 2019. 

Jak zostać naszym partnerem?

Jeśli uważasz, że warto wspierać naszą misję promowania ogrodnictwa wśród pokolenia 25-45 i jeśli masz produkt, który dobrze wpisuje się w tę ideę, proponujemy ci przyłączenie się do naszych działań na cały sezon 2018 (kwiecień-grudzień). Oto co moglibyśmy zrobić w tym czasie:

YouTube
  • Publikowanie trzech video w tygodniu promujących ogrodnictwo – razem to ok. 100 filmów pokazujących grupie docelowej, że ogrodnictwo wcale nie jest trudne, za to jest doskonałym pretekstem do korzystania ze swojej kreatywności
  • używanie twojego produktu w każdym ujęciu, w którym miałby zastosowanie, np. jeśli byłby to sekator, wtedy wystąpi w każdym odcinku na temat przycinania roślin oraz w video z cyklu „Sposób na…”, gdy np. przycinamy rośliny, by ładnie wyglądały w kompozycji. To wyjątkowo nienachalny rodzaj promocji, który się sprawdzi przy dowolnym produkcie – gwarantujemy obecność w minimum 10 video
  • nagranie odcinka, w którym będziemy testować twój produkt wskazując jego zalety, ale też informując o zagrożeniach, proponujemy ci trzy takie video z trzema różnymi produktami
  • relacje video z wydarzeń organizowanych przez twoją firmę, np. z konferencji, warsztatów lub z wydarzeń, w których uczestniczy twoja firma (max 3)
  • obecność logotypu na ujęciu kończącym każdy nowy odcinek na naszym kanale YT, niezależnie od tego, czy pokazywaliśmy w nim twój produkt, czy nie.
Blog
  • publikowanie trzech artykułów w tygodniu w interesujący sposób opisujących rośliny, czynności, które wykonujemy w ogrodzie oraz mnóstwo tematów związanych z lifestylem ogrodnika

  • obecność twojego produktu na zdjęciach oraz wymienienie jego nazwy w tekście każdego artykułu, w którym jego użycie byłoby uzasadnione – minimum 10 artykułów

  • napisanie artykułów opisujących twój produkt wraz ze zdjęciami, proponujemy ci trzy takie artykuły

  • relacje z wydarzeń, w których uczestniczy twoja firma i atrakcyjne zaprezentowanie jej na tle tego wydarzenia w artykule na blogu (max 3)

  • obecność logotypu na planszy kończącej każdy artykuł na blogu z serii „ogród i historie ogrodowe”

Garden News
  • transmitowanie w każdą środę o 19.00 programu na żywo, którego pierwszą część poświęcimy na rozwiązywanie bieżących problemów ogrodników, drugą na opowiadanie o najgorętszych nowościach i wydarzeniach minionego tygodnia, a trzecią na rozmowy z widzami, którzy w tej części będą mogli zadawać pytania, a my będziemy im pomagać swoimi odpowiedziami. To doskonały sposób na integrację naszej społeczności.

  • przedstawianie twoich nowych produktów oraz nowinek z życia firmy, podawanie informacji na temat organizowanych przed twoją firmę szkoleń, warsztatów, wydarzeń oraz imprez (maksymalnie 20 newsów)

  • obecność logotypu na planszy zaczynającej oraz kończącej każdy odcinek Garden Newsów

Facebook
  • angażowanie społeczności ogrodników we wspólne tworzenie ogrodniczych treści oraz kreowanie zielonych trendów poprzez publikowanie opiniotwórczych postów i moderowanie dyskusji pod każdym z nich

  • publikacja na naszym fanpage linków do video na YT i artykułów na blogu, w których lokowaliśmy twój produkt

  • linkowanie do wybranych przez ciebie stron, np. stron prezentujących twój produkt – maksymalnie 20 razy

  • transmisje na żywo z wydarzeń organizowanych przez twoją firmę, np. z konferencji, warsztatów, czy różnego rodzaju imprez okolicznościowych, w których uczestniczy twoja firma (max 3)

Instagram
  • publikowanie zdjęć naszego autorstwa, z których jednoznacznie będzie wynikać, że ogrodnictwo może zainteresować osoby w wieku 25-45 lat. Przedstawimy na nich ogrodnictwo z najlepszej strony i uzupełnimy zdjęciami, na których widać jak dobrze się bawimy będąc ogrodnikami

  • publikowanie zdjęć, na których widać twój produkt lub zdjęć z wydarzeń, w których uczestniczy twoja firma – dodatkowo nazwa produktu w opisie do zdjęcia oraz oznaczenie profilu twojej firmy, maksymalnie 20 zdjęć

  • relacje na instastory z używania twojego produktu, relacje z uczestnictwa w wydarzeniach związanych z twoją firmą – co najmniej 200

Dodatkowo
  • nasza obecność na najważniejszych branżowych imprezach

  • promowanie ogrodnictwa przy okazji spotkań niebranżowych

  • udzielanie się w mediach zgodnie z wartościami, które chcemy promować

  • nasza obecność na wybranych przez ciebie wydarzeniach, z których później zrobimy relację na YT oraz blogu

  • dostęp do zdjęć wykonanych przez nas (możesz je publikować na swoich kanałach niezależnie od nas)

  • +100 do nowoczesności – współpraca z nami da ci coś, czego ciągle brakuje w branży ogrodniczej – nowoczesny wizerunek i mnóstwo treści idealnie dobranej dla odbiorcy 25-45, razem możemy kształtować ten niezagospodarowany do tej pory rynek

Koszt bycia partnerem VbLOGa miejskiOGRODNIK

Taki koszt to bardzo indywidualna sprawa, dlatego koniecznie skontaktuj się z nami, by poznać szczegóły oferty. 

Jak widzisz, bycie naszym partnerem to moc atrakcji, a najlepsze jest to, że potrwają one aż 9 miesięcy. W tak długim czasie bez problemu zakotwiczymy nowoczesny wizerunek twojej firmy w świadomości naszych odbiorców i – co najważniejsze – dzięki twojemu wsparciu to grono znacznie poszerzymy. Razem jesteśmy w stanie dotrzeć do setek tysięcy osób i wspólnie wpływać na kształtowanie naszej ulubionej branży. Przyznasz chyba, że po przeczytaniu naszych propozycji wypromowanie ogrodnictwa wśród osób w wieku 25-45 lat nie wydaje ci się już takie trudne?

Jeśli chcesz dołączyć do naszych działań, skontaktuj się z nami! Jesteśmy otwarci na każdą twoją sugestię i chętnie zrobimy dla ciebie i dla branży jeszcze więcej!

Zapraszamy Was do kontaktu, na pewno dojdziemy do konsensusu, liczymy, że dzięki takiej współpracy rok 2018 będzie rokiem „zielonej branży”.

Autor: Cesar&Daro

Redaktorzy naczelni VLOGA miejskiOGRODNIK - popularyzacja ogrodnictwa od zawsze kojarzyła nam się z promowaniem konkretnego stylu życia, dlatego z pasją, tworzymy dla Was kanał na YouTube